فروش کلی هویج صادراتی

هویج صادراتی بهترین و با کیفیت ترین محصول موجود در بازار است . این نمونه به خاطر داشتن ویژگی ها و خاصیت های مفید بسیار پر طرفدار است . خاصیت های ضد سرطانی فراوانی دارد به همین دلیل به میوه ضد سرطان نیز مشهور است این خوراکی جز خانواده سبزیجات است و به دلیل رنگ نارنجی خود حاوی مقدار فراوانی بتاکارتن است . نمایندگی آن علاوه بر توزیع و فروش اینترنتی آن را به سایر کشور ها صادر می کند.

فروش کلی هویج صادراتی

مصرف هویج برای تنظیم عملكرد روده ها

مصرف هویج برای تنظیم عملكرد روده ها یکی از مزیت های فوق العاده آن تنظیم کردن عملکرد روده ها است. به دلیل وجود فیبر فراوان این محصول باعث تنظیم کارایی منظم روده ها و معده می شود و کار هضم را آسان می کند . این محصول پر طرفدار برای درمان و رفع یبوست بسیار مفید است .

نفخ و یبوست یکی از شایع ترین مشکلات گوارشی است که اگر آن را در مان نکنید ممکن است در آینده باعث بروز بیماری های لا علاجی از قبیل سرطان معده و روده بزرگ و دیگر مشکلات شود . آن را می توان برای دیگر مشکلات گوارشی از قبیل تهوع ، استفراغ ، اسهال و غیره به کار برد . پس کافی است که هر چه زود تر برای درمان این ماده خوراکی را استفاده کنید .

این ماده به دلیل داشتن ویژگی مفید و بارز ضد نفخ از جمع شدن و تجمع گازها در معده و روده جلوگیری می کند و باعث می شود که هضم غذا راحت تر و به آسانی صورت گیرد . شما بعد از استفاده کردن از این سبزی هیچ ناراحتی گوارشی نخواهید داشت و احساس سبکی و خوشایندی را به شما القا خواهد کرد .

خواص بی شمار آن باعث شده تا طرفداران و خریداران زیادی داشته باشد. این ماده غذایی را می‌توانید به صورت نوشیدن آب آن در تهیه سوپ و سالاد ، مربا ، ترشی و غیره ..نیز استفاده کنید . یکی دیگر از مزیت های مهم و ویژه آن پیش گیری از سرطان های روده بزرگ سینه و ریه می باشد . به خاطر داشتن مواد و ویتامین های عالی آن به عنوان شاه سبزیجات معرفی می شود .

تاثیر مصرف هویج در سنگ کلیه

تاثیر مصرف هویج در سنگ کلیه هویج به خاطر طبع گرم و تر باعث باز کردن عروق رگ های کبدی می شود ، معده را نیز تقویت می‌کند ، ضد سرفه است و تاثیر باعث تقویت نور چشم می شود و نقش بسزایی در رفع و دفع کردن سنگ کلیه و مثانه دارد . نوشیدن آب آن به صورت آب میوه ، ادرار و ترشحات آن را زیاد می نماید وباعث سنگ دفع کردن سنگ نیز می شود .

مشکلات کلیوی یکی از شایع ترین بیماری ها در چندسال اخیر می باشد .اگر در منزل به درد طاقت‌ فرسا و غیر قابل تحمل سنگ کلیه مبتلا و دچار شدید کافیست در ساعات اولیه و قبل از مراجعه کردن به بیمارستان و مراکز درمانی از آب و خود میوه آن استفاده کنید تا به راحتی و با کم ترین درد و مشکل حل و دفع شود .این سبزی داری املاح و مواد معدنی و ویتامین های فراوانی می باشد که عبارتند از : کلسیم ، آنتی اکسیدان ، بتا کاروتن ، ویتا مین k و غیره . این ماده به خاطر خواص و فواید فراوان آن در دفع سنگ کلیه به میوه سنگ شکن نیز معروف می باشد .

دیگر فواید آن بالا بردن ایمنی و مقاوم سازی در برابر بسیاری از بیماری ها است که با استفاده از آن می توان بدن خود را در برابر بیماری ها و ویروس ها حفظ کنید . خوردن آن نیز تاثیر بسزایی در تقویت قدرت بینایی دارد ، اگر فردی عینکی هستید از آن بهره ببرید. این سبزی تاثیر به سزایی در کاهش و کنترل کردن قند خون و فشار خون دارد .

قیمت عمده هویج صادراتی

قیمت عمده هویج صادراتی همان طور که گفته شد این محصول خواص درمانی عالی و فراوانی دارد که علاوه بر موارد ذکر شده باعث کنترل کردن قند خون ، پاک سازی خون ، رفع خشکی پوست ، جوان سازی پوست ، استحکام استخوان‌ها ، پاک سازی کبد ، رفع اسهال و مشکلات معده و افزایش قدرت بینایی می شود .

برا ی شناخت هویج درجه یک هنگام خرید کافیست شما به و تازه بودن آن ، رنگ و ظاهرش (نارنجی روشن ) ، تازه و ترد بودن برگ های آن توجه کنید تا از مرغوبیت و درجه یک بودن این محصول اطمینان کامل را کسب کنید . قیمت آن در برابر دیگر محصولات تولید داخل بسیار مناسب و ارزان است و خرید عمده آن باعث کاهش قیمت چشم گیری می شود .

توزیع هویج با کیفیت و مرغوب علاوه بر ارسال به تمامی میادین میوه و تره بار سراسر کشور به دلیل اضافه بودن از نیاز داخل و کیفیت بالا به سایر کشور ها صادر می شود . شرکت توزیع آن فروش اینترنتی را برای آسایش و راحتی مشتری راه‌اندازی کرده است . برای خرید می توانید به وب سایت زیر مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید ‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.