می توان گفت تقریبا در زمستان صادرات هویج دزفول به روسیه به اوج می رسد و این کشور رضایت خود را از کیفیت و مرغوبیت اعلام کرده است ولی چیزی که باید در این میان توجه داشت اصول زیربنایی می باشد.
به عبارتی اگر بخواهیم اصول زیربنایی صادرات هویج را شرح دهیم می توان گفت هم باید بهترین کیفیت ها را صادر نمود و هم در نظر داشت که چه کشور، چه نوع بسته بندی و سایز از هویج را می پسندند؟ نکته دیگر اینکه تامین کنندگان و فروشندگان اطلاعات بیشتری از نوع کیسه های بسته بندی صادراتی به دست آورند تا مشتری هم از کیفیت محصول لذت کافی را ببرد و صادرات هویج پایدار بماند.
باید خاطر نشان ساخت که برخی افراد رضایت مشتری هم باید مد نظرشان باشد و بهترین بسته بندی را به مشتری پیشنهاد بدهند، شاید برخی مشتریان هویج صادراتی، از اطلاعات کافی برخوردار نباشند و این تولیدکننده یا فروشندگان هستند که می توانند به او کمک کنند اطلاعاتش بیشتر شود تا هویج به سلامت و تازه به مقصد برسد و صادراتی موفقی به ثمر برسد و سال های آتی بتوانیم همان مشتری ها و مشتری های هویج جدیدی را جذب نماییم و اینگونه روز به روز صادرات افزایش یافته و موفق تر شود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.